Varför måste helgen ta slut?


Så var det måndag igen. När jag blir Gud ska jag avskaffa måndagar och istället lägga till en "söndag2" i början av veckan.

Jag har tillbringat hela helgen hos min pojkvän i Lund och därför inte skrivit nått de senaste dagarna. Vi har spenderat dagarna i ända med att göra ingenting, ingenting och sen sov vi (eller nått...).

Lördagen resulterade dock i något av ett äventyr. Vi började dagen som vanligt (med två OTH avsnitt). Vid tolv ringde "BrorGeorg" ner oss till den såkallade AF-borgen, tror det var så den hette. Där var det spex och tävlingar för alla teknolog-nollor, vilket var väldigt underhållande, JAG VILL OCKSÅ!

Efter det gick vi hem och fortsatte vår dagliga rutin (OTH). Framåt kvällen agerade BrorGeorg schteekare och lyckades fixa in oss på en sexa (efter en sittning/festival får personalen som jobbat stanna kvar och dricka och äta gratis på något som kallas en sexa). Detta resulterade i nattsvartfylla, hoppsan hejsan så kan det gå!

//KAT


Kommentarer
Postat av: julia

sv.jaupp:)<3

2008-09-15 @ 20:30:19
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: SHOEBOX

Det lät ju som en trevlig helg :)

2008-09-15 @ 20:50:23
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0