Jag vill åka utomlands!



Nu har jag äntligen slutat jobbet! Det har vart en hyfsat lugn dag, Vincent har bara slagit två barn och tjejerna i barbie-rummet har kommit överrens förvånansvärt bra (kan bero på att Elin A var sjuk idag).

Jag har även bokat biljett ner till Lund idag, så på onsdag åker jag ner på en långhelgs visit till min pojkvän, woho!

Annars känns allt fruktansvärt segt just nu. Ingen som har lust att bjuda på en utlandssemester? En arbetskamrat kom hem i förra veckan efter att ha tillbringat en vecka i Spanien, hon var ju inte lagom fräsch och brun!

På tal om att se bra ut! Jag vart mega-super-läskigtmycket ägd av några tjejer i nian som var uppe och hälsade på hos oss på fritids i fredags. Deras ögonbryn var det mest välplockade jag någonsin sett, när de gått gick jag ut och beundrade mina egna ojämnt bevuxna bryn i spegeln och insåg att jag slackat till på senaste, därför ska jag ägna närmaste timmen åt über noggran brynplockning, fy skäms på mig!

Katout
Cypern 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0