HELG!

ÄNTLIGEN HELG! Nu har jag precis kommit hem från jobbet, tack gode gud att det tog slut. Alla barn hade ADHD idag. Dock närvarade jag vid en mycket intressant konversation som ägde rum mellan Daniela C, Julia, mig och Helena (arbetskamrat).


Julia - Daniela och jag vet vad det heter när man gör barn!
Jag och Helena - Jaha! Vad spännande, vad heter det då! 
Julia och Daniela - Det säger vi inte!
Jag och Helena - Jo men de är klart ni ska säga tjejer!
Julia -
Nääääää
Daniela -
Jo okej då, de heter...


Konstpaus.


Daniela - KÄRLEK!



// KAT

Kommentarer
Postat av: Elise

tack så jättemycket =D

jag hittade den inne på Gina Tricot ute på Nova Lund

2008-09-06 @ 13:44:14
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0