Fredag och skidrea!

Äntligen fredag! Den här veckan har verkligen gått jättefort. Jag behövde inte jobba idag vilket känns jätteskönt men jag har lovat mig själv att vara effektiv ändå. Jag ska:

* Städa hela källaren inkl mittrum + (kanske) badrummet
* Någon slags träning, kanske springa.
* Hämta syrran och och åka till sl-center
* Lura med mig syrran till LännaSport för att spana in skidrean som startar idag
* Ta tag i kvällens planer
                         
     
Armada ARVw


Dom här kommer tyvär inte finnas på rean eftersom det är årets modell. Men dom är ju så sjukt snygga och om man ska lita på recensionen så passar dom mig nog perfekt. Dom kommer iaf lätt att hamna överst på min önskelista!


// Kit!

Kommentarer
Postat av: jenny

kul att du kommenterar på min blogg=) i älskar kommentarer!

gud vilken cool färg du hade som bakgrund förresten!



have a nice day!

2008-09-05 @ 14:47:02
URL: http://thehills.webblogg.se/
Postat av: sara

ooh, en skidåkerska? vart kommer du från då?

2008-09-05 @ 18:02:31
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0