Bloggtorka


Hej!

Både jag och Kit har haft en smärre bloggtorka, men nu ska här bli ändring på saker och ting!

Sen senast vi sågs har det hänt en del.

  • Jag har fått förlängt vikariat på fritids vilket innebär att jag får betalt för att leka, rita och dricka kaffe i några månader till.
  • Jag är numera singel då långdistansförhållandet gick åt fanders. Attans! (man får inte svära på sexårs). Men för att ett långdistansförhållande skall fungera måste man befinna sig på ungefär samma "plats" i livet vilket vi inte längre gjorde. Men vem vet, jag beger mig till Lund senast nästa höst, vi får se vad som händer då.
  • Jag vill/ska åka till Thailand med Kit och Peacecountry, måste bara övertala de båda om att de ska med. Tänk er, tre-fyra veckor i Thailand, sol, öl, stränder, upplevelser och vila, det känns väll nästan som ett måste?
  • Jag har insett att jag MÅSTE flytta hemifrån NU. Var i en väns lägenhet härom dan och det enda jag kunde göra var att vandra runt runt och andas in 33kvadrat egen yta.


 



 

Till det priset, JA TACK! (Undrar bara vart fasen Doha ligger, nån krigszon någonstans på vägen kanske? Med tanke på priset...)



 

Nej nu ska jag göra annat (typ sova, fast det kanske inte är okej att avslöja sådär klockan kvart över tio på kvällen?)

Katout


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0