Arbetssökande

Jag tröttnar väldigt lätt på kläder,hobbys,tv-program,filmer,musik,killar, böcker o.s.v. Och jag är även väldigt kräsen när det gäller dessa saker. Min familj brukar alltid påpeka att jag är en hemsk människa att köpa presenter till eftersom jag byter smak en gång i veckan. Och nu har det visat sig att min kräsenhet (kan man säga så?) även gäller jobb. Jag har på 3 veckor fått två anställningar och även sagt upp mig från dessa. Senast idag var jag faktiskt på intervju för ett tredje jobb, fick även det här jobbet men tackade nej. Så nu är jag arbetssökande igen , vilket jag personligen tycker är en mycket kul sysselsättning. 

Att vara arbetssökande innebär att jag kan 
*Sova hur länge jag vill
*Slippa klä på mig seriösa kläder och använda smink dagligen
*Köra utgång även onsdagar
*Fantisera om att nästa jobb kommer vara galet kul och att jag kommer tjäna
minst 60 000/mån

 
//Kit
     

Kommentarer
Postat av: Josse

svar:liten bild (dåligt dock) finns på lilla tösen nu! :)

2008-09-08 @ 17:28:27
URL: http://juiiice.blogg.se/
Postat av: Camilla

Varför tackade du nej till jobben? :)

2008-09-08 @ 22:56:20
URL: http://camillam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0