Om livet vore en vhs-video


Tänk om man kunde göra med livet som med en vhs-film, spola framåt, spola bakåt, pausa och stoppa.


Om mitt liv satt i en vhs-video skulle jag dubbelklicka på FF-knappen (FastForward), för om man dubbelklickar går spolandet snabbare än om man enkelklickar.

Jag skulle playa bandet i början av februari, då våran tänkta Thailandsresa skall äga rum, för att sedan i slutet av februari dubbelklicka på FF-knappen igen. 

Sedan skulle spolandet fortsätta och jag skulle inte playa igen förens till hösten. All denna tid känns just nu som någon slags mellantid, jag gör liksom inget vettigt.


Jag hoppas du vet att om jag haft möjligheten hade jag FF:at mitt liv, jag tänker på dig, grattis på födelsedagen.

Katout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0