Hemmabio hos Hampus


Igår var jag hemma hos Hamp och kollade på två riktigt dåliga filmer.

"SHROOMS" - En kostig svamp film där sex ungdomar åker ut i skogen för att campa och bli höga på svamp. Allteftersom dör allihopa och i slutet visar det sig att det var en av ungdomarna som var knäpp och hade dödat alla (Betyg: IG)

"THE MACHINIST" - Filmens handlar om en anorektisk Christian Bale som inte kunnat sova på ett år. Han tror att någon är ute efter honom men det visar sig att han hallucinerar och personen som han ser, han som förstör för honom, det är egentligen han själv. (Betyg: IG-)

Hampus bjöd även på konversation och värdefulla råd som

"Eh.. Asså jag vet fan inte.. Typ... Eller näe..."

/KAT


Kommentarer
Postat av: hamp

wtf! tack för dissen av mina råd.

Du är härmed portad, bannad, förbjuden, ej välkommen, välj vilket jävla ord du vill, från min lya och förvänta dig inga goda råd!

Btw så va det du som valde filmer, TÖNT!

2008-10-06 @ 21:01:38
URL: http://www.skatans.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0