Dagen vart dålig

Sååå, det där gick ju inte så bra. Förhållanden suger rumpa för tillfället.

Hur ska man våga ge sig in i ett förhållande när det alltid nånstans tar slut?

Hur ska man våga ge av hela sig själv till någon när det gått snett så många gånger tidigare?


En tredjedel av mina 50 barn på jobbet har skilda föräldrar. Ingen hjärtevärmande statistik precis. I måndags tittade jag och Kit på premiären av Kanal 5:s nya satsning "Färjan". Personligen greps jag lite smått av panik. Jag vill inte behöva åka på singelturer med Finlandsfärjan när jag är 40 för att kunna träffa någon. Usch, fy, blä.

Nej nu ser vi framåt mot ljusare tider istället! Imorgon har jag lovats filmkväll av en god vän vilket ska bli trevligt.

Katout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0